Посебни услови за патување

ДЕФИНИЦИЈА НА ТЕРМИНИ

AIR FANTAST – организација за продажба на воздушниот сообраќај на други луѓе или организации.
FANTAST ТУРИСТ – организација акредитирана од страна на организацијата ИАТА за издавање на авионски билети и на други луѓе или организации.
CARRIER – компанија која се грижи за превоз на патници, багаж, стока и пошта, врз основа на патни билети и задната врата листови.
ЕМБ – забрана за воздушен транспорт на патници и превоз на стоки (или одредени видови на стока) за одредено време линии поставени од страна на превозникот.
ПАРЧЕ концепт – испорака багаж на бројот на парчиња, која важи за летови до / од САД, Канада и некои делови од Јужна Америка (во согласност со прописите на превозникот).
IATA – Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт – Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт.
КОМБИНАЦИЈА НА ТАРИФИ – подготовка тарифи средства комбинирање на два или повеќе тарифни
Транспорт трошоци – износот наведен на билетот или багаж како ценовник за воздушен транспорт на патници и стока во сообраќајот.
МЕСТО НА ПОАЃАЊЕ – местото каде што, во согласност со патната карта или багаж лист почнува воздушен превоз на патници и стока.
Местото на пристигнување – местото каде што, во согласност со патната карта или багаж, кој воздушен превоз на патници и стока.
Билет – патување и проверка на патничкиот багаж, издадена од страна на превозникот или од него овластено лице, врз основа на кое се превезуваат патници и нивниот багаж.
Меѓународниот воздушен транспорт – воздушниот транспорт на патници и стока, која започнува / завршува во две различни држави.
Без придружба на детето – дете кое не е придружена од страна на лице кое е постаро од 18 години за време на воздушниот сообраќај.
Повелба – неправилни транспорт – воздушниот сообраќај, што е направено од страна на редовен распоред на летање под посебни услови договорени помеѓу Авиокомпаниите и туристички агенции вршење на лизинг година. Услови за чартер превоз на дискреција на агенцијата прават закуп година.
Неточности во ПРЕВОЗ НА ПАТНИЦИ – неусогласеност со пропишаните правила за превоз на патници и стока во сообраќајот.
Рака багаж – дозволениот износ на багаж кој патникот може да ги понесете со вас во кабината на авионот. Рака багаж со својата големина може да биде најмногу до 55 см, 40 см широк и максимална длабочина до 25 см, а збирот на сите три димензии може да изнесува до максимум од 115 см. Патникот мора да ги носите со вас само едно парче рачен багаж со максимална тежина 5-7 килограми, ако внатрешните прописи на превозникот не е поинаку наведено (авиокомпанија внатрешно одреди дополнителни барања за рачен багаж).
Изгубено и пронајдено – аеродромски услуги за обезбедување на услуги за пребарување, и испорака на багаж чие доставување не се врши според распоредот патници.
УСЛОВИ НА ДОГОВОР ЗА ПРЕВОЗ – Условите со кои се регулира воздушниот транспорт на патници, багаж и карго во согласност со распоредот.
Земјата транспорт – превоз на патници, багаж и карго кои се развиваат помеѓу терминал на градот и аеродромот на поаѓање или воздушен превоз на патници со автобус или воз во случај на решавање на неправилности во воздушниот сообраќај.
Редовен транспорт – воздушниот сообраќај, што се одвива според планираното.
Проценето време на поаѓање – времето тоа е закажана за време на заминување авион според распоредот.
Проценето време на пристигнување – се очекува за време на слетување авионот според распоредот.
Вишок на багаж – багаж што неговата тежина надминува дозволената тежина багаж или бројот на парчиња багаж дозволено во (концепт парче) на компјутерот. Висината на надоместокот за багаж надмина тежина одредува авиокомпанијата.
БАРАЊЕТО – писмено барање упатено до авиопревозник за надомест на штета поради непочитување на договорот за превоз по воздушен превозници.
ПОТВРДА НА РЕЗЕРВАЦИЈА – потврдување, но испорачува (се задржани) седишта во авионот. Патникот е потребно да се направи резервација потврда пред патувањето.
РЕЗЕРВАЦИЈА – обезбедување (обезбедување) место за патници, багаж или вишок на капацитет за складирање на стоки.
Оштетување на багаж и стоки – оштетување на багаж / стоки – промени во изгледот багаж / стоки под влијание од страна на физички или хемиско дејство, во случај на багаж / стоки доста оштетен, нецелосни багаж / стоки – промени во изгледот багаж / стоки во случај на пристигнување град дојде само дел од пратката на стоки.
ТРАНСФЕР – место на листата на билет / товар означена како точка во која патникот се движи од една линија на друг од ист или од различен превозник, или на настава на далечина од една до друга линија од ист или различен превозник.
А место за транзит што не е наведено, проверка на билет / багаж во делот во кој правец пати.
Варшавската Конвенција – Конвенцијата за изедначување на неколку правила за меѓународниот воздушен транспорт, потпишан во Варшава на 12.10.1929 година.
Чекиран багаж – багажот дека во текот на годината сместени во багажниот простор на авиони и е назначен на патници на билетот.
ИСПОРАКА – една или неколку парчиња стока добиени од страна на превозникот / агент во воздушниот сообраќај од еден испраќач на едно место на проверка на багаж и кој беше доставен до еден примач во едно место на пристигнување.
Потврда за платен превоз – писмен сертификат дека лицето на одредено место ги плати трошоците за превоз за друго лице на друго место.

Изјава за конверзија

Сите плаќања ќе се вршат во локалната валута на Република Србија – динар (RSD).
Средниот девизен курс на Народната банка на Србија се користи за репрезентативна цена во другите валути.
Износот за кој ќе бидете задолжени за вашата платежна картичка ќе биде изразена во вашата локална валута преку конверзија во истото според курсот со користење на тиберични организации и кои не можат да ни бидат познати во времето на трансакцијата.
Како резултат на оваа конверзија, постои можност за мала разлика од оригиналната цена наведена на нашата страница. Ви благодариме за вашето разбирање.

Електронски билет

Електронската мапа е договор за транспорт помеѓу патниците и превозниците. Електронска карта не е пренослива. Името и презимето на патникот не може да се замени. Патникот нема да има право на транспорт, освен ако не се издаде валидно патување доколку не се издаде валидна електронска картичка на неговото име.

Патникот е должен да покаже туристичка картичка на барање на превозникот или другите надлежни органи и да достави соодветни купони за лет. Превозникот има право да го негира превозот на патници во случај податоците да бидат изменети на патната карта по оригиналното издавање. Ако превозникот не може да обезбеди задржано место на патници во авион или ако откажувањето на летот во периодот на патувачка картичка ќе биде продолжена, важноста на патувачката картичка до крајниот рок кога превозникот може да постигне превоз.

Секоја авионска билет се применува за транспорт годишно од датумот на почеток или, ако не се користи дел од мапата, од датумот на неговото издавање, освен ако не е поинаку наведено на картата, условите за транспорт или прописите за превозување. Прекината на летот е можно само ако тарифните услови дозволуваат.

Редоследот на авионскиот билет и нивната употреба

Картата на купувањата на патниците важи само за пренесената на мапата, од местото на заминување, преку сите планирани запирања, до крајната дестинација. Цената на авионскиот билет исплатена врз основа на одредени тарифи и се однесува на превозот наведен на авионски билети. Билет за авиокомпанијата нема да биде земена во предвид и нејзината важност ќе престане ако сите авионски билети не се користат во редоследот што го даваат во авиокомпанијата.

Тарифи

Тарифите се применуваат за транспорт од аеродромот на местото на поаѓање до аеродромот на местото на посветеност, освен ако не е поинаку назначено. Тарифите не вклучуваат земниот транспорт помеѓу аеродромот, ниту меѓу аеродромите и терминалите во градот. Цената на авионските билети што патниците се пресметуваат според тарифите на авиокомпанијата важат на денот на плаќање за патувањето на маршрутите наведени на авионските билети. Тарифните трошоци се компензираат со пари или безготовински плаќања кон курс определен од агент кој не смее да го надмине продажбата на Банка Интеза.

Авионски билет издаден со посебна тарифа може да се користи исклучиво под условите утврдени за оваа тарифа. Секоја промена во насока или датум на полетување може да значи промена на тарифата.

Патникот е обврзан, освен тарифа, да ги плати сите даноци и надомест што важи во воздушниот сообраќај, кои имаат воспоставено или наметнале овластени државни органи. Патникот е должен да информира за можните исклучоци, кога транспортната такса се наплаќа на местото на поаѓање.

Резервација на авионски билети

Патникот може да направи онлајн резервација на авионски билети преку интернет портал:
• во Република Србија www.aviokarta.rs или www.avio.rs
• Во Република Хрватска www.aviokarta.hr
• Во Република Босна и Херцеговина www.aviokarta.ba
• Во Република Црна Гора www.aviokarta.me
• во Република Македонија www.aviorinskiliti.mk или www.evtiniabileti.mk
• Во Република Словенија www.letalska.si или www.letalskavovnica.com или www.aviovozovnice.si
• во ЕУ www.aviokarta.eu и www.aironline.eu
• Глобал www.avio.travel

Кога е направено онлајн, Putnik добива потврда за е-пошта на вашите резервации, предрачање – инструкции за влезници за плаќање, правила за летање – правила за таа авиокомпанија и тарифа, специјални услови за патување, генерален портал портал Авиокомпанија / 7.

Прикажаната цена: Транспорт патници, аеродромски даноци, багаж и авионски билет услуга во унифициран износ. Во потврда, јасно е наведено што, кој тип и колку багаж се вклучени во цената на задржаната картичка. Ако не е наведено дека “дозволен багаж” е 23 кг / 30 кг веќе на понудата и потврда пишува “додаток за багаж” значи дека само рачниот багаж е вклучен во цената и дека “рацете багаж” мора да се достави. Можете да добиете информации за режимот за цена и купување за “предавање” можете да добиете од агентот.

Не постојат скриени трошоци во цената на мапата, без оглед на видот на плаќањето. Кога купувате билети, тие се предмет на правила во случај на последователни промени кои веќе издадоа воздушни билети, кои се разликуваат за секоја мапа / компанија / тарифа. Правилата за авионски билет формираат авиокомпанија – превозникот, без разлика дали тоа е промени или откажување на авионски билети. Агенцијата е тука за да посредува во примената на нив и дека на барање на клиентот тоа објаснување. Со оглед на тоа што авионите се посредувани со превоз на патници и воздухопловни друштва според пропишаните правила и прописи, ние исто така сакаме да ги истакнеме електронските врски со серверите и нашиот сервер преку кој сте резервирани онлајн.

Патникот е должен да ги чита правилата за летови, односно. На англиски јазик, кој е на англиски јазик, и ако не го разбира агентот на веб-страницата за да ги разјасни тарифите, правилата поврзани со промена или наплата, и други детали поврзани со таа тарифа … Исто така, патникот треба да провери дали се Датумите на летот, првите и презимињата напишани правилно, бидејќи сите последователни ажурирања по пишувањето / издавањето на мапа може да предизвикаат дополнителни финансиски трошоци за патничко штети. Издадената картичка може да започне бесплатно само на истиот ден до 19 часот во средноевропско време и во исклучителни ситуации до 20 часа!

Ако патникот сака да го направи резервацијата на воздух-карате со резервација, неопходно е да поднесете адреса за е-пошта каде што можеме да ги потврдиме резервациите за авионски билет и условите за плаќање. Со плаќање на авионски билет, патникот ја потврдува точноста и разбирањето на истата.

Ако поставувањето на резервацијата за авионски билет нема е-адреса и сака да плати во готово, неопходно е да се проверат авионски билети и услови од истата за да можат да платат во нашата гранка и условите. За сите информации дадени од оралниот пат не сме одговорни. Валиден е ексклузивните информации што се предвидени во писмена форма. При плаќањето на авионите и хотелот, ја потврдувате валидноста на податоците за воздушните картички.

Резервации се бесплатни, може да се направи и откажани никакви трошоци. Цената е загарантирана на денот на обезбедувањето и најчесто во следните 24 часа (99,99%), но поради секојдневниот курс EUR / CHF / HRK / BAM-KM / MKD, како и дискреционата авиокомпанија за извршување: промена на тарифите / такси Или состојбата на избраната тарифа, во таа смисла, не е во можност да го гарантира клиентот пред претходната понуда ако тарифните правила се променети за претходните правила. Платени и издадените воздушни картички ги задржуваат условите за време на купувањето.

Ако направите повеќе од една резерва за истиот патник на истиот пат и во истиот лет, системот автоматски ќе ги препознае и ќе ги откаже резервациите. Кога резервацијата е направена, може да се смени и коригира со повикување на телефони или испраќање барања до info@avionskibileti.mk според правилата и желбите за уредот на препишаната авиокомпанија.

Рокови во врска со вашиот авионски билет

Интернет порталот авиокомпанија прашања и собира авионски билети на ист ден или максимум 24h од резервацијата на авионски билет. Ако изберете метод за плаќање на плаќање (Visa, Master, American …) Плаќањето ќе го сториме тоа во рок од 2-12 часа од моментот на резервација. Заштитните 2H или 120 минути е оставено на клиентот за да ги провери податоците за патниците, распоредот на летот, информации за багажот, за летање на мапата и тарифните правила, општи услови за користење и посебни услови за патување.

Ако патникот сака да се откаже од бескрајната резервација без трошоци, неопходно е да испратите е-пошта со барање за откажување без обврска да ги објасните причините или да укажете на грешките што треба да се корегираат / уредуваат пред билет да се коригира. Крајниот рок за авионски билет зависи од тарифите на авионскиот билет.

Ако банката не е во можност да ја наплати износот на платежна картичка, што не значи дека нема пари на картичката, ние нема да ви помогнеме дека не можеме да ја задолжуваме вашата картичка и да пристапиме до еден од методите за наплата. Резервниот метод е да плати за прилогот наречен “Пренасочување на плаќање” за да изврши плаќање во банката на сметка на нашата компанија според упатствата добиени од Банката.

Во моментот кога агентот е должен да издаде билет е кога картичката е успешно обработена или кога ја снимил плаќањето во мојата сметка.
Ако патникот прави резервација на авионски билет по 18 часот по тарифа која мора да се издаде и избира плаќање во филијалата или банката, порталот www.avionskibileti.mk не носи никаква одговорност за откажување.

Резервацијата на местото за одреден лет го спроведува овластен застапник. Резервацијата на местото е опционално додека агентот / превозникот не издава валидна патна картичка, “обновување” (MCO) или “Правилна тарифна известување” (ПТА) со задржано место. Агентот има право да ја откаже резервацијата без претходно известување ако патникот до крајниот рок поставен од страна на агентот не ја плаќа патната картичка. Во случај на плаќање со банкарски трансфер, пари на сметката на агентот мора да бидат доставени навремено (пред истекот на максималниот рок на патување).

Ако патникот не е во можност да ја плати мапата во рокот утврден од страна на авиокомпанијата, потребно е да се контактира агент за да се обиде да ја прошири резервацијата / да се направи нова / обновување.

Заштита на доверливи податоци за трансакции

Кога влегувате во податоците за платежни картички, доверливи информации се пренесуваат преку јавна мрежа во заштитена (Crypted) форма со користење на SSL протоколи и PKI системи, како моментално најсовремени криптографски технологии. Безбедност на податоци при купување, гарантира процесорот за плаќање, така што целосниот процес на собирање се врши на веб-страницата на Банката. Ниту еден од моментот на информации за плаќање не е достапен за нашиот систем.

Политика за приватност на корисникот

“Во името на авиокомпанијата Airfantast, Airfantast е должен да ја задржи приватноста на сите наши клиенти. Ние само ги собираме неопходните, основните податоци за клиентите / корисниците и податоците потребни за бизнис и информирање на корисниците во согласност со добрата деловна царина и со цел да обезбедиме квалитетна услуга. Ние им даваме на клиентите избор на избор, вклучувајќи можност за одлучување дали или не треба да се избрише од мејлинг листата што се користи за маркетинг кампањи.

Сите податоци за клиентите / клиентите се строго складирани и се достапни само за вработените кои се неопходни за извршување на работата. Сите вработени во Airfantast и авиокомпанијата портал (и деловни партнери) се одговорни за почитување на принципите на приватност. ”

Валута на исплата на авионски билети

Ако начинот на плаќање е во готово во нашите гранки / платежни места, плаќањето е направено во локална валута.
Ако плаќањето е над или на сметката валута е динар, евра или американски долар.

Износот на кој вашата платежна картичка ќе биде задолжен ќе биде изразена во вашата локална валута преку конверзија во истата на курсот кои користат картички организации, кои не можат да ни бидат познати во времето на трансакцијата. Како резултат на оваа конверзија, постои можност за мала разлика од оригиналната цена наведена на нашата страница. Тоа може да се случи дека авиокомпанијата ќе го наплати износот во CHF / USD и секогаш е приближно еднакво на износот што е изразена на нашата страница.

Airplane седишта

Порталот за авиокомпании ќе биде резервиран на барање на клиентот, ако оваа авиокомпанија му овозможува на седиштето на патникот. Оваа услуга е бесплатна, освен на летови и часови каде што изборот на седиште е дополнително наплатен од страна на авиокомпанијата. Портал IE. Агентот не е во можност да го гарантира патникот да седи на одредено место. Авиокомпанијата го задржува правото да закажува место или да го смени изгледот на местото дури и по интернат во авионот. Ова може да биде неопходно од оперативни, безбедносни или безбедносни причини.

ПОТВРДА НА РЕЗЕРВАЦИЈА

Кога патникот има враќање авиокомпанија за одредена дестинација, еден патник не е должен да го потврди неговото патување со повикување на нашите телефонски центар.

РЕГИСТРАЦИЈА И BOARDING ЛЕТ ПАТНИЦИ

Рокови за пријавување се разликуваат од аеродром до аеродром. Неопходно е дека овие рокови патник се распрашува и да ги почитува. Авиокомпании имаат право да ја поништи резервацијата Putnikovo ако не ги почитува роковите за пријавување. Рокови за пријавување на патници на аеродромот е потребно да се праша. Крајните рокови за пријавување за сите авиокомпании во Белград, Сараево, Скопје, Загреб, Љубљана, Виена и Цирих се 2: 00 часот пред времето на поаѓање е наведено во воз на авиокомпанијата, а роковите за регистрација на други европски аеродроми е 2 часа 45 минути!

Патнички мора да бидат присутни во областа за да влезете, не подоцна од времето кога авиокомпанијата изјави неговиот при известување за години.

Авиокомпанијата има право да ја откаже резервацијата патниците, ако во исто време не се појавува во интернатот портата.
Ако патувате во една авиокомпанија на дестинација вашиот багаж ќе бидат проверени до крај.

Ако сте со користење на сајтот услуга летови две различни авиокомпании и, ако е договорено меѓу носителите на вашиот багаж се проверува преку и ако тоа не се направи престој подолго од 24 часа вашиот багаж ќе бидат проверени до крај. Во спротивно, ќе треба да го преземете и да се провери во багажниот повторно во средно слетување.

Авиокомпанија и портал не www.avionskibileti.mk да биде одговорен за загуби или трошоци кои Путник веројатно страдаат, бидејќи тие не се во согласност со одредбите на овој член. Порталот не www.avionskibileti.mk должен да ги информира патниците за меѓусебни договори во врска со авионската чекирање багаж.

ДОЛЖНОСТИ НА ПАТНИЦИ ВО ВОЗДУШНИОТ СООБРАЌАЈ

1. Патникот е потребно да се купат билет и се качија на авион на барање на IATA агент на работникот или на превозникот или на државните власти да го докажат својот идентитет и да го прикачите на соодветни патни исправи.
2. Кога купување на билет патникот ќе го извести авиопревозниците ИАТА преку агенти за нивните здравствени проблеми, кои може да го комплицира неговото транспортирање или негативно да влијае на текот на годината.
3. Патникот е потребно да се подложи на проверка на безбедноста, која вклучува рака над и рачен багаж.
4. Според сегашните меѓународни прописи патник во вашиот рачен багаж не смеат да носат оружје, муниција, ножеви, играчки кои одговараат на вистинско оружје (на пример, пиштоли, гранати) и други предмети од слична природа. Овие предмети мора да бидат спакувани во чекиран багаж под посебна постапка. Превозникот се одрекува од секаква одговорност за одржувањето на овие предмети. Предмети од опасна природа (експлозиви и муниција, гориво, компримирани гасови, отрови или токсични и заразни материјали, оксидирачки Всушност, радиоактивни материјали, магнетни материјали и други опасни материи) може да се транспортира само во посебни услови на превоз.
5. Патникот е должен да ги почитува правилата на воздушниот транспорт и да се усогласат со предупредувања носач кој се однесува пред се на:
– интернат, собирање и движење во простор за патниците,
– влез и излез од авионот,
– отстранување на облека и рачен багаж во авионот.
6. Путник не нивното однесување што ја загрозува безбедноста и функционирањето на воздушниот транспорт да се мачи и да ги вознемири другите патници или да биде причина за нивната акција која го спречува правилното извршување на должностите на екипажот за летање и до оштетување на имотот или авиокомпанија патници.
7. Патникот е должен да:
– пристапи вчитување сајт и извршување на сите потребни формалности и процедури во тоа време, не подоцна од времето што е наведено од страна на превозникот. Патникот е препорачливо да се интересирам со превозникот или неговиот овластен застапник,
– на покана на екипажот или знакот на светлина кутија за време на полетување или слетување, или за време на летот, врзување на сигурносен појас,
– од пребарувањето на екипажот, се движат на одредена седиште, ако тоа е потребно за оперативни причини,
– во согласност со цел да се забрани пушењето на авиони. За непочитување на забраната може да се казни,
– во текот на летото не се користи некои електронски уреди и уреди кои нивната работа може негативно да влијае на функционирањето и работењето на електронските уреди и апарати авион. За непочитување на забраната може да се казни,
– предмет на прва помош во текот на летото ако појава на здравствени проблеми, информира вработените за лични и здравствени податоци и да ги достават на лекарски преглед,
– надомести превозникот било каков надомест за штета причинета или извршиле неморална однесување (на пример Уништувањето на внатрешноста на авионот, незаконски превоз на опасни животни, предмети, итн.)
– во текот на летото во согласност со правилата на капетанот и екипажот,
– се подложат на пропишаните преглед на безбедноста спроведена од страна на државните органи или овластен сервис организации,
– прилагодете го облеката и надворешниот изглед, за да одговара на стандардите на воздушниот сообраќај.

ОДГОВОРНОСТ НА ПРЕВОЗНИКОТ

1. Општи одговорноста на превозникот се врши во меѓународниот воздушен сообраќај врз основа на Договорот за координација на одредени правила за меѓународниот воздушен транспорт тоа. Варшавската Конвенција уметност. 15/1935., Хаг Протоколот за измена на чл. 15/1966.
2. Ограничување на одговорноста на превозникот
а) На одговорноста на превозникот во духот на Конвенцијата од Варшава, изменета со Протоколот Хаг за штета настаната од смрт или повреда на патниците е ограничена на износ од 20.000, – долари, износ од 58,000, – американски долари (75.000 , – американски долари, вклучувајќи правни трошоци), во духот на договорот Монтреал за летови до / од / преку САД и Канада.
3. Одговорност за штета
а) Превозникот е одговорен за штета причинета на посебна линија. Превозникот кој ја издал билет или багаж се качија на друга линија превозникот дејствува само како агент.
Патникот има сепак право да бараат надомест на штета во случај на чекиран багаж, од првиот или последниот превозник.
б) на превозникот не е одговорен за штета причинета на рачниот багаж или други прашања за кои заштита и зачувување на трошоци на патникот, со исклучок на случаите кога штетата е вина на превозникот или кога патникот ја изгуби способноста да се се грижи за неговиот багаж. Ако штетата е заедничка вина на патниците и на превозникот ќе го носи заедничка одговорност во однос на својот дел од одговорноста за штетата.
в) на превозникот одговара на износот на реалните загуби, до лимитот ограничување на неговата одговорност. Превозникот не одговара за директна штета или за загуба на профит,
г) на превозникот одговорен за губење или доцнење кое настанало за време на воздушниот транспорт на негова вина,
д) на превозникот не е одговорен за било каква штета, загуба или штета која е предизвикана од природна смрт, смрт на животни или однесувањето на животните како што се гризе, корне, прободување или гушење или погрешно чување животни, или неспособност за животни се прилагодат во различни услови на воздушниот сообраќај,
ѓ) на превозникот не е одговорен за оштетување на кршливи и кршливи предмети или лесно расипливи работи, за губење на пари, накит, скапоцени метали, лекови, клучеви, видео камери, камери и други електронски уреди, обврзници и хартии од вредност или други вредности, бизнис документи, пасоши и други документи за идентификација, кои се чуваат во проверуваат багажот на патникот, со знаење или без знаење на превозникот. Превозникот не одговара за оштетување на багажот на патникот предизвикани од содржината на багаж,
г) во случај на превоз на патници, чија возраст, ментална и физичка состојба е таква што е опасно или ризично за лице, превозникот нема да биде одговорен за било каква болест, повреда или онеспособеност, вклучувајќи и смрт ако болест, повреда, инвалидност или смрт Последиците од над состојбата на овие лица,
ж) ќе ја ограничи одговорноста на превозникот се однесува на сите вработени, агенти и претставници на превозникот.

ДОЛЖНОСТИ НА СООБРАЌАЈОТ ВО КАРИЕРАТА НА ВОЗДУХОТ

1. Превозникот ќе се осигура дека патниците се свесни за домување и начинот на употреба:
а) појаси,
б) излези за итни случаи и уреди кои се наменети за општа употреба,
в) lifejacket и маска на кислород, кога употребата на овие средства се предвидени за патнички,
г) сите други уреди во случај на вонредна состојба, предвидени за индивидуална употреба.
2. Патниците мора да биде запознаен со правилата за забрана на пушењето и употребата на електронски уреди во авионот, како и повреди поради што тие можат да бидат казнети.
3. Ако се појави потреба, превозникот треба да ги информираат патниците итни постапки кои што се соодветни за понатамошен развој.
4. превозникот ќе се обезбеди можноста дека патниците ги користи безбедносните ремени при полетување, слетување, турбуленции и во секој друг случај, на покана на капетанот на воздухопловот, а тој е должен да ги информира патниците за локацијата на нивната позиција во авион.

Правото на неприфаќање на транспортните

Секоја авиокомпанија има право да го одбие превоз на секој патник или патнички багаж за причините за безбедноста на лето или во нивната дискреција. Во тој случај, патникот ќе има право на враќање на уплатениот авио билет.
Авиокомпанијата има право да го одбие багаж прием ако се смета дека е соодветно и безбедно спакувани во соодветна амбалажа.

Одрекувањето и ограничување на транспортот

1. Општи одредби
Превозникот може да одбие превоз на патници:
а) ако тие бараат прописите на превозници во врска со извршувањето на летото,
б) Ако прописи се кршат важи и за државата од која авионот соблекува, во која тој се наоѓа или преку која само поминува, од страна на патниците,
в) Ако патникот боледува од заразна болест, која е должен да пријави, ако тој страда од тешка болест и не може да се грижи за неговата ментална и физичка состојба, и не постои придружба кои можат да му обезбедат потребната помош,
г) Ако патникот нарушува со своето однесување за транспорт или на јавниот ред и мир или, ако тоа не е соодветен,
д) ако било кој од обврските наведени во член 7 се повредени.

2. Правото на патници на надомест
Патникот, кој беше одбиен и ограничувајќи се на став 1) од претходната одредба, може да се врати тарифа или неговата приближна дел од летот, или може да се понуди алтернативен транспорт во друг авион или друг вид на транспорт. Доколку патникот се ослободени од превоз за други причини, таксони се однесува на надомест ако превозникот не се бараат различни примена на правилата за наплата на трошоците.

багаж

1. Општи одредби
Багаж се транспортира како што се доставени и не се делеа (рачен багаж). Патникот има право на бесплатен багаж транспорт во согласност со следниве одредби на овие состојби.

Багажот кој се транспортира како “поднесе багаж” се јасно наведени на резерви “дозволено багаж” со износот и корниз што е дозволено за оваа тарифа на билетите. Ако ви понудат или потврда на резервацијата “Доплата за багаж” значи дека оваа тарифа и класа не вклучува багаж наречен “предаден таму”, а мора да се купи подоцна. Овој додаток багаж може да се изврши на аеродромот кога се проверува или преку застапник.

Се поголем број на авиокомпании се префрлува на системот “ниски трошоци”, каде што индивидуалните тарифи без “поднесе багаж”, и каде што е дозволено само рачен багаж, односно. Кабината багаж (Димензии и тежина Видете под не се направени багаж (рачен багаж).

2. Dedate багажот
Како поднесени багаж, и затвори и заклучи куфери или друг багаж што може да се затвори. Во прилог на согласност на носителот, други предмети, исто така, се вклучени во транспортот. За багаж, која патнички предадени на превозникот (доставен багаж), патникот се издава од страна на идентификација на багаж другар (таг), која патникот е должен да се зачува во случај на рекламирање. Како поднесени багаж, исто така е можно за транспорт на животот храна и мали животни, во согласност со прописите утврдени од страна на превозникот.

Секое парче на багаж дека патникот сака да поднесе мора да бидат означени од надворешниот и внатрешниот ознака за идентификација на кој името патник и неговиот контакт адреса на местото на пристигнување (на пример адресата на хотелот). Името е назначен на оваа етикета, мора да одговара на податоците за патната карта и други патни документи. Багаж, вклучувајќи го и оној со ZIP патент, мора да биде затворен, како да се отвори отворот за време на транспортот. Превозникот не одговара за багаж, кој не е донесена веднаш по слетувањето. Dedicted багаж се транспортира во областа на складирање од патувачката авионот на патниците. Ако таквиот превоз не е можно, ќе се постигне до најблиската можна врска.

Транспорт багаж и работи, кои можат да ја загрозат безбедноста на летото, лица или имот, багаж и работи, кои може да се значително оштетени или несоодветно пакувани, превозникот може да ја исклучи од транспортот пред полетување или во било кое време во текот на патот.

Висината и видот на багаж се наплаќа исклучиво на сајтот: https://avionskibileti.mk/provera-prta.html
Кога патувате во / од САД, на територијата на САД и Канада, за возрасни, во класата C (бизнис) има право на бесплатен две парчиња на поднесени багаж, во која збирот на трите димензии на секоја од парчиња багаж не надминува 158 см, а тежината Секој од нив да не надминува 23 кг.

Во (економски) за возрасни Y е право на бесплатни едно парче багаж поднесени во која збирот на трите димензии на парчиња багаж не надминува 158 см, а тежината на секоја од парчиња багаж не надминува 23 кг. Деца до 2 години имаат право на транспорт на едно парче багаж, збирот на која не надминува 115 см, како и правото за транспорт составен децата количка.

Со други линии, возрасните имаат право на слободен трансфер на поднесени багаж што во класата C (бизнис) не надминува 30 кг тежина, а во класата на Y (економски) 23 кг. Деца до 2 години (кои не се право на сопствено седиште) имаат право на слободен трансфер на поднесени багаж што не надминува 10 кг, со својата тежина, како и правото на транспорт составен детски колички и храна за време на летот. Деца од 2 до 12 години имаат право на слободен трансфер на поднесени багаж во иста мера како и возрасните.

3. мртов багаж (рачен багаж)
Рачни багажот кој патникот може да ги понесете со вас во однос на рамнината е определено во големина: максимална должина 55 cm, максимална ширина од 40 см, а максималната длабочина од 20 см, додека нивниот збир на максималната е 115 см. Патникот мора да има само едно парче од рака багаж со максимална тежина од 5 кг, освен ако не е поинаку определено со внатрешните прописи на превозникот. Превозникот има право да се провери тежината и димензиите на багаж на рака.
Тие се транспортираат во кабината на авионот подолу, следниве предмети за лична употреба, која патникот има со мене и ги спасува:
– мал женски случај
– капут, шал или ќебе
– чадор или стап
– камера, видео камера, двоглед, мали преносни компјутери лап-топ или мобилен телефон
– кошница за деца и храна за дете за време на лет
– чаши и ортопедски помагала за патниците со посебни потреби

4. А посебен вид на багаж
Само со претходна согласност на превозникот и под условите утврдени од страна на превозникот, тоа е можно да транспорт:
а) живи животни, вклучувајќи птици и влекачи (транспорт се врши за одговорност на патниците, и само во оние места во кои се дозволени овие прописи).
Транспортот се врши:
– Во патничкиот дел на авионот (во кабината) или во просторот за складирање
– Како стока.
Во прилог на погоре, куче може да се транспортира во воздухопловот во авионот ако следеше од лице од оштетен вид или слух, како и куче наменети за заштита на човечкиот живот. Кучиња мора да бидат опремени со поводник, а branger, потврда за вакцинација и други бараната документација.
б) превоз на оружје и муниција:
Оружјето за сите видови може да се примени на воздушниот сообраќај само во оние места во кои се дозволени ова барања. Оружјето мора да бидат пополнети, скршени и се става исклучиво во вселената авионот складирање. Муниција, која нејзините својства се експлозивни, припаѓа на т.н. Опасен товар и може да се транспортира во согласност со условите наведени во упатството ИАТА за превоз на опасен товар.
в) Транспорт на дипломатски багаж е дозволено да се дипломатски курири во патничката кабина на воздухопловот.
Тоа се пренесува целосно составен возило за лицата со хендикеп.

5. вишок на багаж
Кога се користи т.н.. Делен систем на превоз на багаж до / од САД, на територијата на САД и Канада, за секое парче багаж вишокот или поголема од големината и тежината на багажот се посветува на фиксен надомест за определен со местото на пристигнување.
Багаж на други линии, што има поголема тежина отколку што е дозволено, ќе се врши од страна на способноста на превозникот за да се компензира за 1 кг врз основа на барањето на оператор на превозникот за оваа намена (секој превозник има свои прописи: Пример 1% Првата или buitsnes тарифи класа за секој килограм)

6. Здружение на багаж тежина
Ако две или повеќе патници кои патуваат во иста рамнина со истиот авион за да се качат нивниот багаж во исто време и на исто место, тие ќе им биде дозволено заедничка тежина на багаж на овие патници.

7. Преглед на багаж
Превозникот може да биде во присуство на патници убеди содржината на неговиот багаж. Доколку патникот е отсутен, превозникот има право на присуство на најмалку еден сведок кој не е вработен од страна на превозникот, отворете багажот на патниците, како и да се утврди дали содржи статии кои се негира транспорт или објекти, чиј транспорт бара посебни режим.

8. багаж без придружба
Транспорт незабележано багаж врши со посебни прописи на превозникот.

9. Prtjag со декларираната вредност
Патникот има опција да се прогласи за вредноста на чекиран багаж е поголема од вредноста на одговорноста на авиопревозниците под претпоставка дека превозникот е определен со тарифни услови во тој случај.

10. Превземи одржи багаж
а) на корисникот е потребно да се земе вашиот багаж веднаш по пристигнувањето,
б) за багаж може да се земе само на сопственикот на потврдата за багаж и идентификација таг. Превозникот не е должен да провери дали сопственикот на потврдата за багаж и идентификација на багажот на очила презеде и не е одговорен за загуба, штета, или други трошоци кои ќе бидат направени од страна на патникот во овој поглед,
в) оштетување, неуспехот да се издаде или губење на багаж, потребно е да се пријавите веднаш кога се багажник, кој е должен да направи извештај за тоа. Во спротивно, се претпоставува дека чекиран багаж беше предаден во добра состојба,
г) За време на подоцна известување на патникот мора да покажат причинско-последична врска помеѓу наводната повреда и придружните транспортни штета.

RED летови и откажани летови

објавен распоред на летање може да се измени во интервал од денот на објавувањето, а датумот на патувањето. Портал avionskibileti.mk не гарантира редот на летање авиокомпании. Распоредот е предмет на промена. Постои можност дека доаѓа до промени по распоред се издава на воздухот билет. Вие треба да Путник остави контакт информации валидни, така што можеме да ве информира за било какви промени. Ако авиокомпании префрлат распоред дека патникот не одговара, не се во можност да го задржи истото место на друг лет, кој одговара на него, Путник има право на целосна наплата.

Сите права на патници негираше интернат во, откажувања и долги одложувања на летови може да се најде на веб-сајтот на авиокомпанијата.
Сите права на патници негираше интернат во, откажувања и долги одложувања на летови AIRSERBIA авиокомпании може да се симне на:
http://www.airserbia.com/en-rs/notice-on-passenger-rights-in-the-event-of-denied-boarding-and-of-cancellation-or-long-delay-of-flights

Ако поради околности што се надвор од неговата контрола авиокомпании да се откаже или одложи лет, не се направи слетување на престој на аеродромот или конечна определби или предизвикува патникот ја губи врската за наредните години кој ја поврза резервација, превозници се должни да се земе една од следниве чекори:

• дека патникот што е можно поскоро носење друг лет која има седишта, без дополнителни трошоци за патници и, доколку е потребно, да ја продолжи важноста на своите летови; или
• Патниците на заложбите на аеродром rerutira од дестинацијата е наведено на карти неговата летаат авиокомпанијата или било кој друг заеднички договорени на начин и во транспортот договорен класа, без дополнителни трошоци за патниците.

Ако има одложување или откажување на лет максимум 24 часа пред денот на патувањето во времето на работа avionskibileti.mk на центар за повици, нашите телефонски центар ќе ве контактираме и да ви известиме за секоја промена / отпуштања на патници или на Набавувачот купи авио билети. По информирање на клиентот на промената или откажување на летови портал, агенти ќе стори сé што е во нивна моќ за да со согласност на авио лет промени замена за летови што одговара на патникот. Ако патникот не е еден од предложените лет не е одговорен avionskibileti.mk портал ќе рефундирање на патници на целиот износ на пари платена летови веднаш по приемот на надомест од страна на авиокомпанијата.

Ако редот на летање авиокомпанијата менува или го откаже патувањето по 19 часот во работните денови, по 15h сабота, недела должен лично да се јавите секој патник и го извести за промени во распоредот или откажување на летови.
Ако превозникот се откаже или се движи распоред во текот на денот, на неколку часа пред да почне патувањето, патникот ќе бидат информирани на аеродромот од страна на авиокомпаниите за распоред. За сите прашања на аеродромот клиентот е потребно да се применуваат на авиокомпанијата, која ќе го извести за промена на распоред или откажување на летови и наоѓање на најдобрите опции за патниците во моментот.

Ако има штрајк, на патниците на авиокомпанијата треба да се јавите на авиокомпанијата на авиокомпанијата се префрли на првиот слободен лет до вашата дестинација.

Патникот е должен да се провери неговиот билет за https://avionskibileti.mk/Provera-avionske-karte.html или https://www.checkmytrip.com и веднаш по забележи какви било промени или откажување на лет билетите во контакт со агентот до застапник со авиокомпанијата понуди решение за вршење на годината.

Неправилности во воздушниот сообраќај

а) За лични причини кои не зависат од превозникот (за Carrier “, на пример, од технички причини кои не се грешка на превозникот, во случај на војна, штрајк организации врши од страна на транспорт, итн) Превозникот може да одлагање, Откажи, укинување, пренасочување на лет, промена на типот на воздухопловот или да поднесе застапеност на друг превозник без понатамошно одговорност, освен за обврските на транспорт на други авиони или други средства за превоз или се враќа на тарифни.
б) Ако летот е одложен, ако типот на воздухопловот се укинува или се менува, и превозникот не е во можност да обезбеди претходно потврди место, патникот не може да излезам на однапред или крајна дестинација, или ако околностите се влијае дека патникот е доцна за врзан лет, превозникот е должен да:
– Преведете патникот со друг редовна линија каде што има слободни работни места или
– Пренасочување на патникот до крајната дестинација означени на картата на патот со својот редовен лет лет или на друг превозник или обезбедување на земјата за патнички сообраќај. Ако даночните трошоци, трошоци за исплата за патишта и други услуги промени на вредноста на платените стапки на патни карти или партнери нема да бара дополнителни давачки или други давачки ако таксите и надоместоците за променетите насока се пониски од оние патнички платена или ќе се врати на такси во согласност со одредбите на член 13 од овие услови и нема да има секаква одговорност за патниците,
– Ќе им овозможи на патникот се потврди резервацијата, кој бил одбиен да се качи на авион за причините за недостаток на места во авионот, соодветен надомест на прописите на превозникот.
в) Превозникот не е одговорен за грешки и пропусти во редовите на летање или други превозници, добиени за време на поаѓање или пристигнување, со исклучок на авиони кога превозникот е свесен дека тоа ќе предизвика штета на своето однесување или пропуштање за причината штета.

Поврат Авионски билет

Авионски билет Општи наплата
За неискористени или укинување на резервираните сајт, со одреден надомест се наплатува според условите поставени од страна на авиокомпанијата во согласност со условите на тарифата. Има интерес на патникот да се информираат однос Тарифата е пред картата на патување.
Последните авиокомпанија ќе бидат вратени билет авиокомпанијата или неискористениот дел од авиокомпанијата билет според важечката тарифа сина боја. Кога резервација авиокомпанија билет онлајн патување, тоа е должен да го прочитате и прифатите условите на поврат на авиокомпанијата, така што тој може да се направи резервација на билет авиокомпанијата.

Ако порталот застапник усно орално го прави резервација на авио билети, пожелно е дека клиентот поднесува е-мејл адреса, така што ние може да ви испрати на e-mail не резервација на авио билети со сите услови. Ако клиентот / патник нема е-маил кога плаќаат билет авиокомпанија во нашата земја во филијалата, неопходно е да се прочита и потпише барањата на билет авиокомпанијата. враќање на воздухопловот се врши во случај на патници падна на патување или на авиокомпанијата го откажа летот. враќање на авио билет се врши исклучиво во кои воздухот картичката е купена во согласност со условите дадени за одредена тарифа (во зависност од тарифниот, враќањето може да биде полн, со плаќање на казни или не може да се изврши). Во случај на откажување на летот од страна на авиокомпанијата, враќање на целосна авио билет.

Купените авио билет не може да бидат вратени без доставени билет авиокомпанијата.
Во случај на враќање на стоката и се враќа на клиент кој претходно платил на еден од платежни картички, делумно или во целост, и без оглед на враќање на Агентот е должен исклучиво преку Vis и Maestro начини на плаќање, што значи дека банката ќе на барање продавачот направи враќање на средствата на корисникот картичка сметка.

Краен рок за враќање

Рокот за враќање на пари на сметката на плаќачот е до 90 дена. Пари се враќа на авиокомпанијата и агент не може да влијае на овие рокови. Во случај на враќање на стоката и се враќа на клиент кој претходно платил на еден од платежните картички, делумно или во целост, и без оглед на враќање на враќање, на порталот на авиокомпанијата / airfantast е должен исклучиво преку Vis, EC / MC и Maestro начин на плаќање, што значи дека Банката ќе изврши поврат на барање на картичката на сметката на картичката.

Во посебни случаи, кога патнички капки од летото поради болест или смрт на блиски лица, доставува документација која ја поддржува оваа од страна на авиокомпанијата и донесување на пенали, процесот може да трае до 60 дена. Агент ќе се јавите на патникот веднаш по приемот на надоместокот и врши наплата во износ пропишан од страна на авиокомпанијата.
Ако патникот не е задоволен со висината на наплата, тоа може да се контактира директно со авион.

Во случај на патување патник неуспех

Патникот е должен да го Агентот на Реал, односно трошоците на аеродромот, фактурата на аеродромот, итн), ако откажувањето настанале како резултат на: ненадејни болести на патници, брачен другар или брат патникот или браќа и сестри, adoptons и прифаќа, смрт на патници, брачен другар, дете, брат или сестра на патници, се донесуваат и се донесуваат и се повикува на воена вежба на патници или елементарни непогоди официјално прогласена од страна на надлежниот орган на надлежниот орган на земјата.

За овие случаи, патникот е должен да обезбеди агент доказ врз основа на привремен третман (потврда на избраните општа медицина, односно листа на испуштање на стационарни здравствена установа, која експлицитно се потврдува ненадејна болест и неможноста за патување), т.е. умира, односно повикот за воената вежба. Не може да се смета за оправдано патник патување случаи се случаи на локални терористички напади, експлозии, инфекции, епидемии и други болести, елементарни непогоди, климатски услови, кои не се прогласи вонредна состојба од страна на надлежните државни органи на матичната земја или на патување.

Ненадејно болест вклучува специјалист ненадејна и неочекувана болест, односно заразна болест или органско нарушување, кое се јавува по завршувањето на патување патување / купување и не е поврзана со ниту, пак, тоа е претходна медицинска состојба, а таква е природата на барањето на третман , престој во болница (болница) и го спречува почетокот – употребата на договор патување.

Авио билет за програмата чартер или редовни линии, како и на ниски трошоци за авио линии, трошоците, всушност, се применуваат. Предмет собира сите 100% од износот на фактурата на авиокомпанија!

Ако превозникот се сомнева во веродостојноста на здравјето наоди на патникот, прегледот се врши во здравствена установа со која авиокомпанија обезбедува трошоците за утврдување на здравствената состојба на патниците доколку се покаже дека здравјето наоѓањето на патникот е првично се направени.

Во случај на пуштање во работа на патување покриени со полиса за осигурување, патникот го користи своето право непосредно од осигурувачот.
Агентот препорачува да се обезбедат на своето патување од отказ во осигурителната компанија за да се избегне непријатностите поради несакани настани кои може да се спречи вашето патување.

Не доброволно враќање

Ако превозникот се откаже летот, не слета во местото на летање, или место на патување или ставете лет на патниците инспирира лет на кои треба да се пресели и за што има резерва, износот на наплата ќе биде:
Ако се користи не е дел од картата, износот во висина на тарифата плаќа патникот;
Ако се користи дел од сајтот, вратени сума нема да биде помала од разликата помеѓу платени царински давачки и важечките тарифи за патување меѓу точките за која е издадена картичката.

Реализација на одбивање за наплата

порталот на авиокомпанијата и на авиокомпанијата има право да одбие да се плати на наплата во случаите
а) кога барањето за истата е поднесена по истекот на сајтот.
б) Ако картичка враќање патување беше услов за дозвола за влез во земјата,
в) ако документот е регистриран во duplicable документи
г) Ако патникот се внесе погрешно податоци за патници, погрешно внесени дестинација или лет датуми

На кого се refunged билет авиокомпанија

Купените авио билет вратени клучните билет патникот / клиент. Надоместокот ќе биде направено во истиот начин на кој воздух картички се и плаќања.

Промена на билет авиокомпанија

Промената на датумот на патување се врши на местото каде што воздухот картичка е купен или во авиокомпанијата чија карта се издава.
Барањето за промена на датумот купат авионски билети може да биде само:
• Напишано од клиентот истиот од истиот е-мејл или телефонски број оставени во резервацијата на билетот. Заради заштита на вашата приватност и безбедност, информации и промени може да се врши само од страна на оној кој резервира и задржани.
• Пристигнување во нашата канцеларија на лицето што го овластил купувачот билети. Овластување се испратени во слободна форма на e-mail или телефон на SMS порака од бројот зададен со резервацијата

порталот на авиокомпанијата ќе се промени цената на авио билети во согласност со важечките тарифни правила. Висината на надоместокот на ново промени powerary авио билет е TSC 0 евра + пени за промена на картичка напишани и доставени потврда на резервацијата како правила документ летање PDF ако не постои место на истата класа, како на мапа.

Губење на багаж

Патникот на кого багаж на аеродромот на заминување не се дојде до крајната дестинација извештаи губење на багаж на специјално означени шалтер (Изгубени изгубени и најдени). Патникот кој ќе пријави загуба багаж мора да се закачите на авиокомпанијата на кои се доставуваат налепници за багаж. етикети билет ставете директор на авиокомпанијата кои регистрација на патници на летот. Оваа ознака поради ракување со багаж или неповолните временски услови може да се оштети или паѓале и да се изгуби она што предизвикува багаж на погрешна страна. Багаж сортирање се врши рачно со аеродромот службеник врз основа на налепници и секогаш постои можност за човечка грешка некои багаж ставен на “погрешно” лента и да одат во спам.

Од пребарувањето за изгубени багаж припаѓа на аеродромски услуги. движење багаж се надгледува електронски. Секое багаж кој се доставува има етикета (tag) на кој етикета дестинација се наоѓа, како и најмалку код преку кој податоците може да се провери на неговиот сопственик и маршрутата. Кога багаж “скитници” и се појавува на друг аеродром, што е снимен со детални описи во електронска база на податоци каде што може да се најдат оние кои се одговорни за аеродромот на дестинација која е пријавена нејзиното исчезнување.
Оштетен багаж или било кој украл содржината на багаж, исто така мора да се пријавите на пропишан образец во исто шанкот.
Си ја заборавивте багаж е во повеќето најде во рамките на 24 часа случаи и тоа е ретко да се најде подоцна. Се наоѓа багаж е испратен на првиот лет до крајната дестинација каде патник обично доставени до неговата домашна адреса, хотел или место на живеење.

Повеќето авиокомпанија рефундира трошоците за непланирани набавки доколку е потребно гардероба патник изгуби неговиот багаж за неколку дена. Компаниите се спроведе овој надомест само ако патникот без багаж остана во област која не е место на живеење. Самите авиокомпании, исто така, ја одредува висината на наплата и да го прифатат само разумни трошоци.
Си ја заборавивте багаж може да се следи преку интернет. Систем за следење изгубен багаж е познат како “WorldTracer” и со негова помош патници четириесет големи светски авиокомпании можат сами да го најдете вашиот изгубен багаж. На веб-сајтот www.mylostbag.com треба да внесете име и повикување на бројот на патниците кои се наоѓаат на етикетата на карго авион билет на.
avionskibileti.mk портал не е одговорен за губење или оштетување на багаж.

Виза

Патникот е должен да ги добие потребните патни документи и визи и да ги почитува законите, прописите, прописите, условите и правилата на патување во земји и преку кои транзитираат.
Ерлајнс и агенти не ги земаат предвид последиците дека патникот страда, освен ако не добие соодветни документи или визи и освен ако не се почитуваат наведените закони, прописи, прописи, барања, услови, правила и упатства. Ако патникот се движи на патот со ненамерни документи, несоодветни визи, иако известувањето и изјавата е доставена до него, што бара документација, виза и важечки пасош за минимум патување, е одговорност на себе.

Одбивајќи право да влезе во земјата

Службеникот за контрола на пасошот има дискреционо право да одбие да влезе во земјата ако не поседувате соодветни документи или немате потребна виза.
Сепак, дури и ако имате виза и важечки пасош, може да му биде одбиен влез во земјата врз основа на слободна проценка на службеникот за да биде ризично лице.
Официјални лица можат да побараат други документи од патници и други документи за инспекција. Ова често е случај со граѓаните на Србија, кои се посебно внимание на европските имиграциски власти поради голем број лажни баратели на азил. Луѓето кои биле депортирани во Србија откако престојувале во друга земја, бидејќи биле одбиено барањето за азил, имаат можност да бидат упатени до аеродромот во Белград за помош на канцеларијата за реадмисија.

Од дополнителни документи кои можат да се побараат кога влегуваат во земјите од Европската унија се:
• Патување здравствено осигурување за планираниот период на престој
• Враќање на авионски билет
• Писмо за повик или резервација на сместување (ваучер)
• Картурни пари – износот зависи од државата, но обично се движи од 35 до 50 евра дневно престој.

Царински преглед

Патникот е должен, доколку е побарано, се бара од страна на прегледот на неговиот сопствен багаж од страна на царинските или другите државни органи. Airlines или портал www.avionskibileti.mk не презема одговорност за загуба или штета претрпена за време на споменатиот испит или поради непочитување на наведените правила.

Отфрлање на резервацијата

Порталот на авиокомпанијата има право да ги одбие нарачките за резервација кога корисникот ги крши условите за користење на порталот за авиокомпании.

Одрекување

Информации и податоци за понудените услуги и производи го обезбедува секој давател на услуги поединечно на веб-страницата на авиокомпанијата ..Не порталната авиокомпанија е сè на власт за да ги провери информациите што се објавуваат за да се избегнат можните грешки и неточности. Порталот за авиокомпании не го гарантира прилагодувањето, точноста, комплетноста и тековните информации за таквите информации.

Порталот за авиокомпанија / Airfantast не е одговорен за недостапноста на услугата или производот на денот на резервацијата или да го исполни договорот со давателот на таа услуга. Во никој случај, порталот www.avionskibileti.mk не е одговорен за ефектите, грешките, пропустите, гаранциите, прекршоците или повредите, смртта, уништувањето или другите загуби или надомест, паричен надоместок и трошоци кои можат да се појават поради врската со врската со врска Функционирањето и користењето на веб-страницата и информациите, производите и услугите што ги нудат секој давател на услуги и / или во врска со неовластена интервенција од трети лица за производи или услуги или информации достапни на оваа веб-страница.

Порталот за авиокомпании / Airfantast не носи никаква одговорност и нема да ја надомести штетата што произлегува од одложувањата, откажувањето, криво, штрајк, повеќе сила или од друга причина што не е во неговата директна контрола. Покрај тоа, не постои обврска да се компензира за појава на дополнителни трошоци, пропусти, одложувања, правци или поврзани со дејството на кој било државен орган.

Порталот за авиокомпанијата / Airfantast обезбедува сè за правилно функционирање на порталот, но не гарантира правилно функционирање и прилагодување на програмата (софтвер), како и функционирањето на порталот ќе биде без прекини и заштитени од вируси и други слични феномени . Сите овие работи исто така важат и за други информации лоцирани на оваа веб-страница и се обезбедени од трети страни.

Корисничка одговорност

Користењето на веб-страницата треба да биде исклучиво за правни цели и да се направи легитимен начин, така што тоа не е ограничено или спречено со употреба од страна на трети лица. Корисникот е должен да го користи веб-сајтот во согласност со законот, моралните норми и одредби и не врши неуспеси кои би можеле да предизвикаат оштетување или дефект во функционирањето на страницата, да имаат влијание или да го загрозат обезбедувањето услуги обезбедени од страна на авион. Мене

Користејќи ја оваа веб-страница, корисникот гарантира дека тој е најмалку 18 години и ги исполнува законските барања за користење на оваа страница. Корисникот е должен да ја следи и преземе одговорноста за било каква употреба на веб-страницата од страна на малолетници извршени во негово име или за неговата сметка (корисник). Исто така, ја гарантира точноста и комплетноста на сите информации и податоци поврзани со сопствените или членовите на корисникот, на кои се пренесува правото на користење на оваа веб-страница.

Секоја резерва извршена во профитабилни, манипулативни цели или со цел да се измами или во случај да има за цел да ја зголеми побарувачката, да забрани. Можноста за обезбедување на услуги или производи преку оваа веб-страница може да се користи само при вршење легитимни резервации и купувања во име на корисници или поврзани со други лица, во име на и за сметката што има право да дејствува. Корисникот се согласува да ја злоупотреби услугата понудена од страна на авиокомпанијата. Може да резултира со блокирање на корисникот за кој пристапува до услугите на сајтот.

CVID 19 Ограничувања

Патникот е должен да известува за мерките за здравствена заштита во земјата во која патува.

Патникот е должен да се информира во надлежните органи за рестриктивни мерки за влез во земјата во која патува, како и ограничувањата на земјата во која има транзит.

Начинот и роковите за жалба

1. Неважечко оштетување на здравјето, рачниот багаж и од друга лична сопственост, патникот е должен веднаш да го пријави превозникот, кој ќе го собере рекордот. За време на подоцнежната примена на штетата, патникот мора да ја докаже причинската врска помеѓу пријавената штета и соодветниот превоз. Во случај на значителни повреди, превозникот е должен да пријави штета.
2. Оштетување на доставениот багаж, патникот мора веднаш да рекламира на превозникот, најдоцна во рок од 7 дена од извлекувањето на багажот. Оштетувањето на транспортираната стока е неопходна за рекламирање веднаш, најдоцна до 14 дена од неговото преземање. Одговорноста за одговорот за одложувањата треба да биде поднесена во писмена форма во рок од 21 ден од денот на предавањето на багажот или стоката. Кога неспорна стока, неопходно е да се испрати жалбата до 120 дена од денот на листот за багаж.
3. Правото на надоместување на штетите исчезнува по истекот на 2 години од денот на слетување на местото на дестинација или од денот на прекинот на транспортот.
4. За информации, поплаки или откажувања, можете да не контактирате на:

Адреса: Airfantast, Јеврејска 10, 21000 Нови Сад, Србија
Телефон: 021 4243 34 или 069 4243 424 (Достигна на viber / whatsapp апликации)
Е-пошта: info@avionskibileti.mk

Авторски права, одделенски марки

Авторско право и сите други заштитени права во врска со веб-страницата припаѓаат на Airfantast D.O.O.O. Содржината на веб-страницата е ексклузивно во сопственост на Airfantast, освен ако сопственоста на трети страни не е недвосмислена. Наменското име на авиокомпанијата, како и сите брендови, логоа и графички дизајн прикажани на оваа веб-страница се во сопственост на Airfantast D.O.O. или трети страни.

Забрането е секое копирање, дистрибуција, трансфер, преработка, препродажба, креирање на деривативни работи или измама на јавноста во врска со фактичките даватели на услуги содржани на оваа веб-страница. Секоја репродукција, преиздавање, вчитување, објавување, репродукција или пренесување или било која друга употреба на содржини, на било кој начин или било какви средства за комерцијални или други цели, може да се изврши само со претходна дозвола од Airfantast D.O.O.O. или други сопственикот на авторските права.

Применливо законодавство

Законодавството што се применува во односите меѓу корисниците на авиокомпанијата на авиокомпанијата и Агенцијата за авиокомпанија е исклучиво српско законодавство, со исклучок на прописите кои произлегуваат од меѓународното приватно право.
Одговорен за решавање на споровите кои можат да се појават меѓу страните се судовите во Белград и Нови Сад.

Измени на општите деловни услови

Агенцијата за Airfantast има право да ги измени и / или ги врати горенаведените деловни услови во смисла на користење на оваа веб-страница на авиокомпанијата, која ќе биде ефективна во следниот период, без постоење на посветеност да го информира корисникот. Општите работни услови се применуваат на веб-страницата кои се во сила во тој момент. Со продолжување на користењето на веб-страницата, според измените и дополнувањата на општите деловни услови, корисникот се смета дека ги прифатил промените и дополнувањата.

Правото на горенаведените услови не може да биде ограничено со можни спротивни работни услови што го има корисникот. Промените и измените на овие услови се конечни само во случајот кога се согласуваат со еден законски застапник на Агенцијата за воздушен случај. Амандманите на овие услови, како и дополнителни договори треба да бидат составени во писмена форма. Испраќањето на датотека по факс или е-пошта има иста важност во односите меѓу страните, како и писмен документ.

Политика за приватност

Ние посветуваме големо внимание на заштитата на вашите лични податоци, односно. Приватноста и безбедноста на трансакцијата.
Вашето име и презиме, е-пошта, телефонски број и факс, домашна адреса, како и број на кредитна картичка, податоците се неопходни во процесот на обезбедување на резервацијата.

Кога ќе резервирате или купувате авионски билети преку нашиот сајт, е-пошта или телефон, регистрите на податоци, складирани и складирани во нашиот систем. Овие податоци се користат исклучиво поради олеснување на постапката за резервација, поради администрацијата и за аналитиката во нашата агенција. Вашите податоци нема да бидат други, освен за агенции и компании кои соработуваат и кои сте ги избрале или се поврзани со вашите трансакции.

Вашите податоци исто така ќе се користат за прилагодување на нашите понуди и услуги за вашите интереси. Ние ќе бидеме слободни да ви обезбедиме понуди и други информации кои би можеле да бидат заинтересирани за вас. Ако не сакате да добивате понуди и увид во нашите услуги, можете да не известите.

Иако вашите податоци се сигурни за нас, поради разни нелегални софтвер кои се случуваат секојдневно, невозможно е да се гарантира апсолутна безбедност при пренесување на податоци преку интернет, за што корисникот исклучиво е одговорен.

Директор
Горан Портиќ

Видете Општи услови за користење

visa | mastercard logo
Banca Intesa logo Visa securure logo Mastercard secure logo american express | mastercard security logo